Plusscouts

Plusscouts zijn leden die het na hun 21ste nog leuk vinden om bij Scouting te blijven en zich af en toe inzetten voor hun groep. De plusscouts is een ondersteunende speltak, zij helpen de andere speltakken, ze klussen in en rond de gebouwen. Maar er daarnaast ook ruimte voor ontspanning. De groep komt elke vrijdag van 20:45 tot 00:00 uur bijeen.

Agenda Plusscouts

02-02: Jorg en Ramon
09-02: Sophie en Sander
16-02: Renate en Aaltje
23-02: Klusavond
24 en 25-02: Winterhike
01-03: Drakenkop Wim, Mark en Leander
08-03: Stefan en Marc
15-03: NL-Doet en Klusavond
22-03: Paul en Niek
29-03: Plusscouts kamp
05-04: Eric en Willy
12-04: Plusscoutsraad
19-04: St. Joris en Groepsraad
17-05: NPK

Naast de normale opkomsten op vrijdagavond, gaan onze plusscouts ook elk jaar op kamp, vaak in het buitenland. Van raften in België, hiken in Schotland of het slapen in een iglo in Zwitserland, het zijn unieke ervaringen!

Verder zijn onze plusscouts ook elk jaar te vinden op het Noordelijk Pinksterkamp.

Samen met de roverscouts organiseren ze ook de winterhike, een tweedaagsetocht van ruim 50km.

Plusscoutsbestuur

Voorzitter: Paul Vinke
Secretaris: Jorg Wendker
Penningmeester: Sander Platzer

Ben jij 21+ heb jij zin in een scouting avontuur waarbij je de vereniging ondersteunt? Zin om nieuwe vrienden te maken? En ga je het internationale avontuur graag tegemoet? Kom dan bij de Plusscouts!

Iedereen mag bij een maand gratis komen kijken, voordat je beslist of scouting leuk genoeg voor je is om lid te worden!

De contributie is €8,- per maand. Mail naar info@scouting-erica.nl voor meer info.