Speltakken

Hieronder vindt u de agenda van seizoen 2023 - 2024. Een aantal speltakken heeft ook eigen activiteiten/kampen op het programma staan, informeer hiervoor de speltak pagina's. Uitgebreide informatie over activiteiten wordt door leiding of secretariaat aangeleverd.

NLDoet - 16 maart 2024

Deze dag steken we onze handen uit de mouwen en gaan we met elkaar aan de slag in en rond de scoutinggebouwen. De kwasten zijn voor deze dag ingeslagen, schoffels uit het vet gehaald en de bijlen geslepen om er zo een productieve dag van te maken. Na tijd sluiten we dit gezellig af met een hapje en een drankje.

Lijkt het je leuk om ook te helpen? Alle hulp is meer dan welkom! Je kan je aanmelden door ons een mailtje te sturen.

St. Joris - 19 april 2024

O wat zijn we bang, o wat zijn we bang, want de draak komt er aan! Als dat maar goed komt. Zal Joris ook dit jaar de draak verslaan en worden geridderd als St. Joris?

Kom het toneelstuk bewonderen in onze kampvuurkuil. 18:00 tot 20:00 uur.

Noordelijk Pinksterkamp - 17 t/m 20 mei 2024

Het Noordelijk pinksterkamp (meestal afgekort tot NPK) is het grootste jaarlijks terugkerende scoutingkamp in Nederland en een van de grootste in Europa.

Naar dit leuke kamp komen scoutinggroepen vanuit Groningen, Friesland, Drenthe, Noord-Holland, en Overijssel.

Het komende jaar nemen we met alle 8 speltakken deel aan dit evenement. (Duur van het kamp verschilt per leeftijdsgroep)

Zomerkamp 2023 - 20 t/m 27 juli 2024

De eerste week van de zomervakantie trekken de speltakken er op uit. Elke speltak naar een eigen terrein en in eigen thema.

Een week lang avonturen beleven, en alle tijd om nieuwe technieken te leren.

(Duur van het kamp verschilt per leeftijdsgroep)