Shantihorde weekend

2 september 2020

Het afgelopen weekend was de Shantihorde op het feesteiland van Europa: Ibiza! Op zaterdagmiddag kwamen alle Shanti’s op tijd aan op het kampeerterrein waar de tenten al klaar stonden en alles versierd was als een echt hippieterrein. Hoewel het terrein er vredig en gezellig uitzag kwam het onderling aan op een hevige strijd. Het terrein had namelijk twee clubs; club Sunshine en club Space! Beide clubs wilden als allerbeste club van Ibiza bekend komen te staan!
De Shanti’s deden hard hun best om ervoor te zorgen dat hun club de beste muziek had, de meeste gasten kon ontvangen en het beste entertainment bood!

Voor de beste muziek moesten de twee clubs op zoek naar cd’s die her en der door Erica verspreid waren, de club die de meeste cd’s had gevonden en ook nog eens de snelste zou zijn, zou die avond de beste muziek draaien! Onderweg moesten de twee clubs strijden tijdens een potje beach volleybal, het net was echter niet doorzichtig en dus moest er goed worden opgelet wanneer er een bal aan zou komen! ’s Avonds werd er typische Spaanse tapas geserveerd waar heerlijk van werd gegeten! Na het eten was het tijd om flyers uit te delen om zoveel mogelijk gasten uit te nodigen, maar de andere club was erop gebrand om deze flyers uit de handen van hun rivaal te grissen. Tijdens de bonte avond konden de beide clubs hun creativiteit laten zien en werd er veel gelachen, gedanst en toneel gespeeld!

De volgende dag kwam er een yogadocent om rustig ontspannen op te staan! Alle shanti’s deden zo goed hun best dat ze zelfs een diploma ontvingen voor hun goede inzet. Tot slot was het alleen nog de taak om hun eigen logo te verven als aandenken aan dat prachtige weekendje op Ibiza!