Plusscouts kamp Luxemburg

25 april 2018

Voor scouting ben je nooit te oud. We hebben in Erica namelijk ook een groep vanaf 21 jaar, deze groep heet ‘plusscouts’. Deze groep komt wekelijks bijeen daar doen zij verschillende activiteiten, ze ondersteunen andere groepen en ze gaan jaarlijks op kamp.

Met Pasen was het weer zo ver. Dit jaar zijn we met een groepje van 12 personen naar het Scout-Centrum van Wiltz in Luxemburg geweest. Een gezellig weekend met een uitgebreid programma. Zo bezochten we het kasteel van Vianden, de steden Trier & Aken en we gingen een dagje raften op de rivier ‘L Ourthe dwars door de Belgische Ardennen. Daarnaast kwam de traditionele - altijd grappige - bonte avond voorbij en we hebben Pasen met elkaar gevierd met een uitgebreid paasontbijt.