Onze zomervakantie

1 september 2018

In de zomer zijn er geen opkomsten met de leden, maar toch is er genoeg bedrijvigheid in en om ons clubhuis. Zo is die rustigere periode een uitgerekend moment om het een en ander op te ruimen, wordt er weer een nieuwe planning gemaakt voor het komende jaar en werd er flink gewerkt aan onze nieuwe website.

Maar ook naast deze klusjes was er genoeg te doen. Zo bouwden we het festivalterrein op en hielpen we mee bij “Folk op Erica”, het lokale festival dat alweer voor de 5e jaar in onze achtertuin gehouden wordt. Dit jaar een extra leuke editie door de toevoeging van het 2e podium op de ‘kalm an weide’, waar in een nog intiemere setting van heerlijke muziek genoten kon worden.

Begin september was de jaarlijkse ‘dankjewel’-dag voor al onze leiding en vrijwilligers. Die steken het hele jaar door o.a. tijd, energie, creativiteit en vakantiedagen in onze vereniging. Zo organiseren ze elke week weer leuke en unieke opkomsten en zorgen ze voor super toffe onvergetelijke kampen en activiteiten voor onze jeugdleden. Het kloppende hart van de vereniging waar een bedankje op z’n tijd zeker op z’n plaats is. Dit jaar was de dankjewel-dag in de vorm van lekker actieve lumberjack-games, een spannende pubquiz en eindigde het met samen gezellig koken en eten.

Wij zijn dus helemaal klaar voor het nieuwe seizoen, die ongetwijfeld weer vol zit met lol en nieuwe uitdagingen. Jij ook?

Heb jij ook zin in een leuke nieuwe hobby die elke week anders is? Van je eigen eten op kampvuurtjes maken tot actieve spellen, en van grote torens met hout en touw pionieren tot lekker rustig knutselen. Neem dan contact op (info@scouting-erica.nl of 06-42283077) en kom een maand gratis kijken!